Aİlemin elinde kitap görmeliyimki bende kitapla haşır neşir olayım.Bunun için öğretmenlerimin hazırladığı okul kütüphanesinden ailem 15 gunde 1 ,bende haftada bir gün kitap ödünç alıyorum.Ve ıkı gun sonra gerı getırıyorum.Okulda öğrendiklerim ,arkadaşlarım,öğretmenim benim birer aynam.Oyuzden bir günlük defterim var ve okulda olanları her gün evde aileme yazırıyorum.Ve boş kalan yere gün sonu resmimi çiziyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
İŞBİRLİKÇİ ÜRÜNÜMÜZ MELİHİN PARK MACERASI İSİMLİ (E-BOOK) KİTABIMIZ.TÜM ORTAKLARIN KATILIMI İLE HİKAYE ZARINI SINIFLARIMIZDA ATARAK GÜZEL ...
Tülay hocam emeğinize sağlık tebrıkler
YanıtlaSil